Nöjd kundgaranti
Det viktigaste för oss är nöjda kunder. Om kursen inte uppfyller det vi lovar eller om du av någon annan anledning inte är nöjd hoppas vi att du ger oss möjlighet att rätta till det. Vänligen kontakta någon på vår avdelning Företagsutbildning på telefon 010-1883530 eller maila här
Boknings- och avbokningsregler
Anmälan gör du via ”Boka-knappen” för det kurs- eller utbildningstillfälle du vill gå. När vi har behandlat kursanmälan skickas en bekräftelse till kontaktpersonen via mail.
Lämnas återbud senare än 14 dagar före kursstart faktureras 50% av kursavgiften. Vid återbud samma dag som kursstart eller om deltagare helt uteblir utan avbokning, faktureras hel kursavgift. Anmäld kursdeltagare kan ersättas med annan person (För vissa certifieringskurser måste ersättare meddelas senast 5 dgr före kursstart)
Betalningsvillkor
Fakturering sker 14 dagar innan kursstart med betalningsvillkor 30 dagar netto. Efter förfallodagen debiteras gällande dröjsmålsränta.
Fullbokad kurs
Om kursen du anmäler dig till skulle vara fullbokad kontaktar vi dig för att hitta ett annat alternativ.
Inställd kurs
Skulle ett kurstillfälle inte kunna genomföras förbehåller vi oss rätten att ställa in kursen. Om en kurs blir inställd meddelar vi det cirka14 dagar före planerad kursstart.
Hotellbokning
INSU har avtal med Scandic Hotels och Choice. Om kursen genomförs på ett hotell som tillhör någon av kedjorna får du vår logirabatt. Ange att du är kursdeltagare från INSU när du bokar.
Behandling av personuppgifter
För oss på INSU är det viktigt att arbeta för att skydda dina uppgifter och att följa GDPR-förordningen. INSU är Personuppgiftsansvarig enligt förordningen. Vi vill att du ska känna dig trygg med att lämna ut dina uppgifter till oss.
Integritetspolicy
Mer om lagen och vad den innebär